صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فیلم «قلب رقه» بر اتفاقات چند سال اخیر سوریه متمرکز شده و درباره محور مقاومت و رویداد‌های منحصر به فردی است که در این عرصه اتفاق می‌افتد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم سینمایی «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه کنندگی سعید پروینی برای حضور در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آماده نمایش شد.

درباره کارگردان

خیراله تقیانی پور نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر متولد ۱۳۶۲ در کرج است. او تا به حال نمایش‌های زیادی را در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه برده و موفق به اخذ جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی تئاتر ایران شده است. از نمایش‌هایی که او تاکنون نویسندگی و کارگردانی کرده است عبارتند از صورت و سیرت ‏، فریاد خاموش خاطره ‏، آخرین پست شب یلدا و... فیلم سینمایی اینجا خانه من است از آثار ایشان است.

 

بازیگران فیلم «قلب رقه»

در «قلب رقه» شهرام حقیقت دوست، شادی مختاری، عبدالرضا نصاری، فرهاد قائمیان، هدایت هاشمی، محمدرضا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، عامر علی و مهدی شیخ عیسی به ایفای نقش می‌پردازند.

خلاصه داستان

موضوع همانطور که از نام اش پیداست، بر اتفاقات چند سال اخیر سوریه متمرکز شده و درباره محور مقاومت و رویداد‌های منحصر به فردی است که در این عرصه اتفاق می‌افتد. رقه از شهر‌های کشور سوریه و مرکز استان رقه است که در شمال شرقی سوریه و در ساحل فرات قرار دارد. رقه به مدت تقریباً ۴ سال (از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷) پایتخت داعش بوده‌است.

تیزر فیلم «قلب رقه» را اینجا بینید:

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.