صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فعالیت پاتوق‌های انتخاباتی برای شهروندان مشهدی

  • کد خبر: ۲۱۳۹۱۳
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از فعالیت پاتوق‌های گفت‌وگومحور ویژه انتخابات در ۱۸ خیابان و محله شهر مشهد خبر داد.

یوسف اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با شهرآرانیوز ضمن اشاره به این موضوع که پاتوق‌های گفت‌وگو‌محور ویژه انتخابات در ۱۸ خیابان و محله شهر مشهد فعال شده است، اظهار کرد: شورا‌های اجتماعی محلات به عنوان امور اجرایی در انتخابات فعال خواهند بود.

وی برگزاری تور‌های پیشرفت انقلاب اسلامی برای نوجوانان دهه هشتادی را از دیگر اقدامات دانست و افزود: برای تبلیغات کاندیدای مجلس و خبرگان ۶٠٠ سازه نصب شده که این سازه‌های اطلاع‌رسانی شهری شامل بیلبورد، استرابورد قطار شهری و نمایشگر‌های ستونی است.

وی با بیان اینکه در ۳۰۰ نقطه از شهر نیز تبلیغات کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انجام می‌شود، اضافه کرد: تصاویری با محوریت انتخابات و کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در بدنه هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، ۱۰۰ عدد بیلبورد و ۲۴۸ استرابورد در سطح شهر اکران شده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهدمقدس تاکید کرد: همچنین هزار و ۴۲۰ آویز ستونی با همین محوریت و تبلیغات انتخاباتی در تلویزیون‌های قطار شهری و نمایشگر‌های ستونی در سطح شهر نصب شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.