صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده کل انتظامی کشور از انتقال صندوق‌های رأی توسط بالگردهای سپاه، ارتش و فراجا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در جمع خبرنگاران ضمن دعوت از ملت ایران برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: با تمهیداتی که انجام شده و آماده‌باش کاملی که همکاران ما در سراسر کشور از مرکز از تا مرز‌ها دارند همه صندوق‌ها چه صندوق‌های سیار و چه صندوق‌های ثابت و مراکز نگهداری صندوق‌ها، حمل و نقل صندوق‌ها و همچنین قرار گرفتن صندوق‌ها در محیطی امن برای مردم و آسایش خیال آن‌ها پیش بینی شده است.

وی درباره نقش هوا فراجا برای انتقال صندوق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور افزود: در این خصوص هماهنگی با ارتش، سپاه انجام شده و در مناطقی که امکان حضور نیست صندوق‌های رأی توسط بالگرد‌های سپاه، ارتش و فراجا منتقل خواهند شد.

سردار رادان در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تاکنون مشکل امنیتی در حوزه انتخابات داشته‌ایم، گفت: به هیچ عنوان مشکلی نبوده و پلیس قبل از انتخابات در راستای جلوگیری از اقدامات خلاف قانون امنیت ستاد‌های انتخاباتی را مورد بررسی قرار داده است؛ پلیس با هرگونه تخلف برخورد خواهد کرد و در همین راستای تعدادی دستگیر شدند.

وی در مورد اینکه شایعاتی مبنی بر اینکه مرز‌های کشور در زمان انتخابات بسته است گفت: مرز‌های ما از حیث امنیت حتماً بسته است، ولی از حیث اقدامات تجاری و بازرگانی و رفت و آمد زوار باز است.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.