صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حمایت خطیر از نکونام بعد از حذف مقابل مس رفسنجان

  • کد خبر: ۲۱۵۵۷۴
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
علی خطیر به اعضای هیئت مدیره استقلال اعلام کرده تحت هر شرایطی از نکونام حمایت خواهد کرد تا او در لیگ برتر به موفقیت برسد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از شکست استقلال در جام حذفی زمزمه‌هایی درباره تغییرات در استقلال شنیده شد. حتی صحبت از مصاحبه تند نکونام علیه خطیر بود اما نه نکونام صحبتی درباره خطیر به زبان آورد و نه اینکه مدیرعامل استقلال حاضر شد نسبت به شکست استقلال واکنشی منفی از خود نشان دهد.

حتی از داخل باشگاه استقلال خبر می‌رسد در صحبت‌هایی که میان خطیر و برخی اعضای هیئت مدیره این باشکاه رد و بدل شده، آقای مدیر به همکاران خود در باشگاه اعلام کرده تحت هرشرایطی پشت نکونام خواهد بود تا این مربی در بازی‌های لیگ برتر به موفقیت برسد. 

هرچند که نکونام چندان علاقه‌ای به خطیر ندارد اما سیاست مدیریت این باشگاه نشان می‌دهد در استقلال بعد از حذف از جام حذفی قرار نیست تصمیمات احساسی گرفته شود و همه به دنبال حمایت از آقای سرمربی هستند تا او در لیگ برتر به نتایج مطلوب دست یابد.

حتی باشگاه استقلال بیانیه‌ای با این مضمون نیز صادر کرد:

شکست استقلال از مس رفسنجان اگرچه منجر به خروج تیم از گردونه رقابت‌های جام حذفی شد اما فصل همچنان برای استقلال ادامه دارد و این تیم محبوب که تا به امروز با شایستگی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته، می‌تواند فصل را با قهرمانی تمام کند به شرط آنکه دست از حمایت این تیم برنداریم، با تمام توان پشت تیم محبوب خود بمانیم و نگذاریم بدخواهان، سوژه جدیدی برای تضعیف تیم و ایجاد تفرقه در مجموعه آبی پیدا کنند.

فراموش نمی‌کنیم همین تیم با همین کادرفنی و همین بازیکنان، استقلال را با اقتدار به صدر جدول رساندند. امروز آنچه بیش از هر زمان، استقلال به آن نیاز دارد اتحاد، اعتماد و حمایت همه جانبه هواداران است. پشت این تیم باشیم و با هم قهرمانی را جشن بگیریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.