صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

محله سید رضی در محدوده شمال غربی مشهد واقع شده است.

به گزارش شهرآرانیوز سید رضی در منطقه ۱۱ قرار گرفته و از شمال با بزرگراه امام علی (ع)، از شرق با خیابان جلال آل احمد، از جنوب با میدان معلم و از غرب با بلوار معلم و بلوار دانش‌آموز محدود شده است و با محله‌های شهرک غرب، آزادشهر، شهرک رازی، دانشجو، فرهنگ، ولیعصر (عج)، زیباشهر و شهید رضوی مجاورت دارد.

میزان دسترسی به امکانات در این منطقه بسیار بالاست و منازل آپارتمانی با مساحت‌های بزرگ دیده می‌شود. در واقع در این منطقه از شهر متراژ منازل وسعت بیشتری نسبت به برخی مناطق دیگر دارد و خانه‌ها عموما بالای ۱۰۰ متر مساحت دارند. از همین رو نرخ اجاره‌ها نیز بالاتر است. 

با بررسی خانه‌های اجاره‌ای در این منطقه، متوجه خواهیم شد که بسیاری از خانه‌ها سه خوابه بوده و به همان نسبت نرخ اجاره و پیش پرداخت آن نیز بالاتر است.

به طور کلی نرخ اجاره در این منطقه از مشهد بین ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومان است. البته مواردی هم هست که قیمت اجاره آن پایین‌تر است، اما مبلغ ودیعه بیشتری برای آن در نظر گرفته شده است. 

به عنوان نمونه برای یک خانه ۱۶۵ متری در میانه‌های منطقه، ۱۳ میلیون تومان اجاره و ۱۵۰ میلیون تومان ودیعه در نظر گرفته شده است.

در یک مدل کلی برای خانه‌های زیر ۱۰۰ متر نرخ ودیعه از ۱۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و برای متراژ‌های بالاتر این رقم به ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد که تا یک میلیارد تومان هم ادامه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.