صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بررسی ارزش ذاتی و قیمت لحظه‌ای انواع سکه نشان می‌دهد که حباب سکه باز هم بیشتر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اونس جهانی نسبت به روز گذشته با کاهش ۱۷ دلاری به ۲۱۵۹ دلار و نرخ دلار در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش ۳۵۰ تومانی به ۵۹ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. 

حباب سکه امامی همچون روز گذشته ۲۱ درصد و به میزان ۶ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۸۹۲ تومان است. ارزش ذاتی این سکه ۳۰ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۱۰۸ تومان است که در بازار آزاد ۳۶ میلیون و ۸۴۱ هزار تومان معامله می‌شود. 

حباب سکه تمام بهار آزادی نسبت به روز گذشته ۱ درصد افزایش یافت و به میزان ۴ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۸۹۲ تومان رسیده است. ارزش ذاتی این سکه ۳۰ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۱۰۸ تومان است که در بازار به قیمت ۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. 

حباب نیم سکه روز گذشته ۳۸ درصد بود که امروز به ۴۰ درصد معادل ۶ میلیون و ۸۸ هزار و ۸۱۱ تومان رسیده است. نیم سکه امروز به قیمت ۲۱ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود. 

حباب ربع سکه نیز دیروز ۷۸ درصد بود که امروز به ۸۱ درصد معادل ۶ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۹۰۵ تومان رسید. ربع سکه امروز در قیمت ۱۳ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان معامله می‌شود. 

سکه یک گرمی نیز امروز حباب ۸۰ درصدی معادل ۲ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۹۹۸ تومان پیدا کرده است. حباب این سکه روز گذشته ۷۳ درصد بوده است. این سکه در بازار به قیمت ۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.