صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افزایش خدمات ذبح کشتارگاه صنعتی برای تامین گوشت مشهد

  • کد خبر: ۲۱۷۳
  • ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از افزایش و تقویت خدمات کشتارگاه صنعتی مشهد به منظور تامین گوشت بهداشتی زائران و مجاوران حریم رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرا نیوز ،احمد یزدان پناه ادامه داد: با توجه به اهمیت تامین این کالا به صورت بهداشتی و به میزان کافی برای شهروندان کلان شهر مشهد و خیل زائرانی که سالانه برای زیارت امام رضا(ع) به آن سفر می کنند، باید تلاش شود تا زمینه های لازم برای افزایش ظرفیت ذبح دام و تقویت تهیه گوشت قرمز در کشتارگاه مشهد بالارود.

وی خاطر نشان کرد: پتانسیلهای درآمدی خوبی نیز در این موسسه صنعتی وجود دارد که می توان علاوه بر انجام رسالت اصلی ذبح و استحصال بهداشتی دام های سبک و سنگین خراسان رضوی، آنها را نیز در جهت افزایش بهره وری این مجموعه بزرگ، دنبال کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی همچنین گفت: اقدامات خوبی توسط این شرکت در سال گذشته در جهت کمک به توسعه و آبادانی شهرهای مختلف به ویژه شهر مقدس مشهد، صورت گرفته است که باید برای توسعه و تقویت آن تلاش شود.

وی با اشاره به تقویت توان عمرانی سازمان همیاری شهردایهای خراسان رضوی برای کمک به تسهیل و سرعت بخشیدن در اجرای پروژه های شهرداریها استان گفت: با توجه به سبقه و توان تخصصی بالای شرکت همیار سازه توس در اجرای پروژه های عمرانی استان، میتوان با معرفی و توسعه هرچه بیشتر ظرفیت وجود این شرکت و تقویت تعامل با شهرداریهای استان و حتی دیگر شهرهای کشور، شاهد اثرگذاری مطلوب و اجرای پروژه های بیشتر در شهرهای داخل و خارج از استان باشیم.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.