صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

درویش، مدیرعامل پرسپولیس پذیرفته که بانک ملت احتمالا او را برکنار خواهدکرد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، بحث واگذاری سرخابی‌های پایتخت به بانک‌های ملت و تجارت قطعی شده و به ترتیب در روزهای ۱۱ و ۲۱ فروردین ماه این انتقال‌ها از طریق فرابورس رخ خواهدداد.

اما یکی از نکات مهمی که در خصوص این انتقال مطرح است، بحث تغییرات وسیعی است که احتمالا این ۲ بانک در سطح کلان مدیریت استقلال و پرسپولیس ایجاد خواهندکرد.

وقتی ۵۱ درصد سهام ۲ باشگاه در اختیار بانک‌ها باشد دیگر این وزارت ورزش نیست که در خصوص اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس و استقلال تصمیم می‌گیرد.

با این حال گزینه‌های مختلفی حول ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح هستند و بازار لابی به شدت در این ایام ابتدای سال حوالی ۲ باشگاه داغ است. 

درویش در مصاحبه‌ای به صورت ضمنی واقعیت را پذیرفته و اذعان کرده آماده رفتن است. وی درباره اینکه با واگذاری سهام آیا تغییراتی در مدیریت باشگاه‌ها هم صورت خواهد گرفت گفت: بله، طبیعتا باید همین‌طور باشد و آنها سهم بیشتر را در اختیار خواهند داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
بانک ملت دولتی است پس ملتی نیست فقط پولش مال ملت است در این صورت مگه شما خواص وکیل اموال صغیران هستید که بدون اجازه آنها پول و دارایی بی زبانشان را به تیم‌های خصوص خواص پایتخت خرج می کنید پس کو واگذاری تیمهای دولتی به بخش خصوصی،بخش خصوصی شخص است یا حکومت.