صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت

  • کد خبر: ۲۱۸۹۲۰
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
مدیر کل راه آهن خراسان گفت: قطار‌های مسافربری در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد در نوروز ۱۴۰۳ در مقایسه با ماه‌های قبل افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی نصیری در بازه فعالیت نوروزی قطار‌های مسافربری از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه جاری روزانه برای مسافرت ریلی ۳۷ هزار مسافر در قالب ۷۷ رام قطارمسافربری از ۲۷ شهر و مرکز استان در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد برنامه ریزی شده است.

او افزود: این در حالی است که در ماه‌های گذشته و طبق روال عادی، روزانه به طور میانگین ۳۴ هزار مسافر از طریق ۷۳ رام قطار مسافربری در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد جا به جا می‌شدند.



مدیر کل راه آهن خراسان ادامه داد: دربازه فعالیت قطار‌های نوروزی تاکنون هیچ قطاری لغو نشده و حرکت قطار‌ها از مبدا مشهد با تاخیر همراه نبوده است.

نصیری بیان کرد: مسافران و زائرانی که به ایستگاه راه آهن مشهد می‌آیند حتما کارت شناسایی معتبر و بلیت هم نام به همراه داشته باشند.

او تصریح کرد: از آنجایی که در روز‌های جاری ترافیک در خیابان‌های محدوده ایستگاه راه آهن مشهد سنگین است مسافران برای رسیدن به موقع به قطار باید معطلی در ترافیک این منطقه را در زمان رسیدن به این ایستگاه در نظر بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.