صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همزمان با آغاز شب‌های قدر و در آستانه شهادت امام علی (ع)، جمعی از افراد دارای معلولیت نیز به این شب‌ها متوسل شده و برنامه‌های دینی خود را برگزار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برخی تشکل ها و آسایشگاه های نگهداری از معلولان در مشهد به مناسبت شب های قدر و ایام شهادت امیرالمومنین(ع)، مراسم احیا برگزار می کنند.

هیئت مذهبی ناشنوایان مشهد مانند سال های گذشته در شب های قدر، برنامه ویژه احیا به زبان اشاره را در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی برگزار می نماید.

آسایشگاه معلولان ذهنی شهید بهشتی نیز به مناسبت این سه شب، اقدام به برپایی مراسم قرآن به سر و ذکر مناجات می کند و علاقمندان می توانند در ساعت ۲۰ شب های قدر با حضور در محل آسایشگاه به نشانی بولوار وکیل آباد. هنرستان یک، آسایشگاه شهید بهشتی، در کنار این عزیزان باشند.

آسایشگاه معلولان جسمی و حرکتی شهید فیاض بخش به عنوان بزرگترین مرکز نگهداری شبانه روزی معلولان جسمی حرکتی کل کشور، مراسم مناجات خوانی برگزار خواهد کرد و در کنار بیش از ۵۵۰ معلول ساکن در این آسایشگاه به ذکر مناجات خواهند پرداخت.

علاقمندان می توانند از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه با مراجعه به آدرس: میدان شهید فهمیده به سمت میدان قائم جاده اختصاصی فیاض بخش در این مراسم معنوی شرکت کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.