صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مدعی شده مجوز حرفه‌ای این باشگاه اخذ شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، زمزمه‌ها حاکی از بروز مشکلاتی در آینده برای باشگاه استقلال دارد که به واسطه پردخت نشدن بدهی به سانتاکلار این باشگاه از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهد شد.

فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، اما حرف‌ها دیگری می‌زند و معتقد است با باشگاه سانتاکلارای پرتغال توافق نهایی انجام شده و این باشگاه مشکلی برای اخذ مجوز حرفه‌ای ندارد.

عضو هیات مدیره استقلال در این راستا گفته: «برای پرونده سانتاکلارا، توافق شد بیش‌ترِ بدهی پرداخت شود و باقی‌مانده‌ی بدهی هم در زمان تعیین شده پرداخت شود و توافق‌نامه هم بارگذاری شده است. توافقی هم با فدراسیون صورت گرفته است و مطالبات استقلال در AFC به فدراسیون منتقل شد تا از مطالبات فدراسیون در فیفا استفاده و باقی‌مانده‌ی آن پرداخت شود.  وقتی پول به‌حساب بنشیند، پنجره‌ی نقل و انتقالاتی هم باز خواهد شد. پنجره‌ی نقل‌وانتقالاتی ربطی به مجوز حرفه‌ای ندارد. با توافقی که صورت گرفته، مشکل مجوز حرفه‌ای حل شده است.»


با توجه به اظهارات فرشید سمیعی باید انتظار داشت که باشگاه استقلال مجوز حرفه‌ای را کسب کرده باشد، اما تا کنون هیچ منبع موثقی در فدراسیون فوتبال تایید نکرده که مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال به طور قطع صادر شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.