صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بارش ادامه دار برف در جاده‌های خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۳۳۸۲
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش برف که از شب گذشته در جاده‌های کوهستانی و شمالی استان آغاز شده است به همراه بارش باران همچنان در این استان ادامه دارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ ابراهیم نصری افزود: بر اساس گزارش سامانه‌های نظارتی و راهداران، راه‌های ارتباطی شهرستان‌های خوشاب، جوین، کلات، فریمان و بزرگراه‌های باغچه - تربت‌حیدریه، باغچه - نیشابور و آزادراه باغچه - مشهد و جاده‌های سبزوار - بردسکن، سبزوار - اسفراین و زاوه - ژرف به علت بارش برف لغزنده است.

وی ادامه داد: هم اکنون بارش باران در شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، زاوه و باخرز لغزندگی جاده‌های این مناطق را موجب شده و مه گرفتگی در جاده درگز - قوچان در محدوده گردنه تیوان موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

وی به کاهش دمای هوای امشب اشاره کرد و گفت: در جاده‌های برفی شاهد یخبندان خواهیم بود لذا همکاران راهدار برای جلوگیری از یخ زدگی جاده امشب اقدام به شن و نمک پاشی در جاده‌ها می‌کنند.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن روستایی است.

این استان علاوه بر ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در جاده‌های بین شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جاده‌های روستایی و ۱۳۶ محل کولاک و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.