صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: هدف ستاد رسانه‌ای پایش تولید، قوی‌تر شدن پیوند رسانه‌ها، صنعت و اقتصاد با تولید است.

طنین همتی/شهرآرانیوز، عباس محمدیان ۹ تیرماه در نشست خبری صنعت و معدن با اصحاب رسانه که در تالار همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، درباره آغازبه‌کار ستاد رسانه‌ای پایش تولید در استان اظهار کرد: تولید، صنعت و رسانه ۳ ضلع مثلث هدف‌گذاری برای ستاد رسانه پایش است. بنابراین تبیین جایگاه اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی در تقویت نگرش جامعه و سرمایه‌گذاری ازجمله اهداف این ستاد است که دنبال خواهیم کرد.


وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم ارتباط صنعت و رسانه باعث شناساندن ظرفیت‌های تولید در کشور خواهد شد، افزود: این ستاد  گسترش اطلاع‌رسانی با محوریت مؤلفه جایگاه صنایع کوچک در اقتصاد و بهبود فضای کسب‌وکار را در پیش دارد که امیدواریم با ظرفیت جبهه رسانه بتوانیم گام مؤثری در بهبود کسب‌وکار برداریم.


محمدیان افزود: امروز جذب سرمایه‌گذار یکی از نیازهای ضروری استان است که امیدواریم بستر آن فراهم شود. امیدواریم بتوانیم ستاد پایش را به‌عنوان نماد و الگو برای تحقق شعار سال استفاده کنیم و این ظرفیت جبهه رسانه استان را غنیمت بشماریم.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید بستر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را فراهم کنند و این اتفاق لزوم حرکت گروه است، ادامه داد: یکی از کارکردهای مهم جبهه رسانه و ستاد پایش آگاهی‌بخشی به طیف متنوع مخاطبان است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بیان کرد: ارتباط بین رسانه و صنعت کمترین خواسته است که ستاد با جدیت دنبال خواهد کرد.


وی گفت: امروز تأثیرگذارترین شبکه استانی رسانه ملی و بزرگ‌ترین رسانه مکتوب و برخط را در خراسان داریم که این ظرفیت نهفته استان می‌تواند از بزرگ‌ترین حامیان صنعت، تولید و اقتصاد باشد.


محمدیان در ادامه اظهار کرد: رسانه‌ها باید تصمیمات غلط دولت‌ها را اصلاح کنند تا به رشد تولید و آگاهی جامعه کمک شود. تصمیمات غیرکارشناسی بعضی دولت‌ها برای نظام هزینه‌ساز است و از سوی دیگر افکار عمومی برای اصلاح ساختار اقتصاد نیازمند عزم جدی جبهه رسانه است. بنابراین رسانه باید به این بخش وارد شود و آگاهی‌دهنده باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.