صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زمان اخذ مجوز‌های کسب‌وکار به ۴ روز کاهش یافت

  • کد خبر: ۳۲۳۲۹
  • ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
وزیر امور اقتصادی و دارایی از کاهش زمان صدور مجوز‌ها از ۵۵ روز در تیرماه ۱۳۹۸ به ۴ روز در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ در درگاه ملی مجوز‌های کشور خبر داد و گفت: ایجاد پنجره واحد برای صدور مجوز‌های شروع کسب‌وکار در این زمینه مؤثر بوده است.

 به گزارش شهرآرانیوز، «فرهاد دژپسند» امروز (سه شنبه) در نود و ششمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه یکی از مباحث بسیار مهمی که باید به طور متمرکز به آن پرداخته شود، بهبود فضای کسب و کار است، ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده در این زمینه اقدامات مهم و ارزشمندی انجام شده است.

 

وی افزود: ایجاد پنجره واحد صدور مجوز‌های شروع کسب‌وکار یکی از این اقدامات بود که طول زمان فرایند صدور مجوز‌ها را از ۷۲/۵ روز به ۳ روز کاهش داد.

 

دژپسند تأکید کرد: اکنون در سامانه G ۴ B (درگاه ملی مجوز‌های کشور) زمان صدور مجوز‌ها از ۵۵ روز در تیر ماه ۱۳۹۸ به ۴ روز در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ کاهش یافته است که این دستاورد بسیار خیره‌کننده و تحولی اساسی محسوب می‌شود.

 

وی گفت: ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به فعالان این عرصه راهبردی، امیدوارم روزی فرا رسد که عزیزان فعال در این بخش بدون دغدغه فعالیت کنند و جامعه ایران نیز از برکات آن بهره‌مند شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.