صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 رئیس جمهور با ابراز تأثر عمیق از وقوع حادثه تلخ و دل‌خراش انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر تهران از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست هر چه سریع‌تر به بررسی دقیق و کارشناسانه علت وقوع این حادثه اقدام کنند و برای رسیدگی به مصدومان و خانواده‌های داغ‌دیده و تسکین آلام آنان اهتمام ویژه داشته باشند.

 به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در این پیام تسلیت اظهار کرد: وقوع حادثه تلخ و دل‌خراش انفجار و آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر تهران که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از بیماران و کادر درمانی این مرکز گردید، موجب اندوه و تأثر عمیق شد.

 

رئیس جمهور تصریح کرد: ضروری است دستگاه‌های ذیربط هر چه سریع‌تر به بررسی دقیق و کارشناسانه علت وقوع این حادثه اقدام کرده و اهتمام ویژه برای رسیدگی به مصدومان و خانواده‌های داغ‌دیده و تسکین آلام آنان داشته باشند. امیدواریم با اعمال تدابیر و نظارت‌های لازم، هرگز شاهد تکرار چنین حوادث غم‌انگیزی در کشور نباشیم.

 

روحانی بیان کرد: اینجانب ضمن ابراز همدردی، مصیبت وارده را به خانواده‌های محترم جان‌باختگان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای عزیزان از دست رفته رحمت و مغفرت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.

 

 این حادثه حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته بر اثر انفجار کپسول اکسیژن رخ داد. تاکنون تعداد جان‌باختگان این حادثه ۱۹ نفر اعلام شده است که ۱۵ نفر از آنان زن و چهار نفر مرد هستند.


منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.