صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خبرمحرمانه سازمان لیگ لو رفت

لیگ بیستم حداقل تا پایان نیم‌فصل؛ بدون تماشاگر!

  • کد خبر: ۳۳۶۷۱
  • ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
با توجه به شیوع کرونا سازمان لیگ به باشگاه‌ها اعلام کرده بعید نیست در نیم‌فصل نخست لیگ بیستم هم خبری از تماشاگر در ورزشگاه‌ها باشد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، امروز یک منبع خبری یک خبرمحرمانه را به اطلاع ما رساند که بد ندیدیم منتشرکنیم. ظاهرا شرایط رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر با وضعیت کنونی تفاوت چندانی نخواهد داشت و به احتمال بسیار زیاد مسابقات بدون حضور تماشاگران آغاز می‌شود. البته هنوز هیئت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی را پیرامون این مسئله اتخاذ نکرده‌اند، ولی کاملاً مشخص است که با توجه به شرایط کنونی، مقامات فوتبال به تنهایی نمی‌توانند در مورد چنین موضوع مهمی تصمیم بگیرند، چون باز کردن درب ورزشگاه‌ها می‌تواند زمینه برای شیوع مجدد کرونا را فراهم کند و بدون شک مقامات کشوری مخالف این قضیه خواهند بود.

در همین خصوص صبح دیروز شنیدیم برخی از مدیران فدراسیون طی روز‌های گذشته در گفتگو با مسئولان باشگاه‌های پرطرفدار، به صورت خصوصی حتی به آن‌ها اعلام کرده‌اند با توجه به اوجگیری مجدد این بیماری در فصل پاییز، به احتمال بسیار زیاد لیگ آینده حداقل تا نیم فصل بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و شکل آن دقیقاً به همین صورت است که هم‌اکنون انجام می‌شود!
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.