صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد گفت: در کنار درمان، نگهداری و نجات افراد از منجلاب اعتیاد، باید آنها را توانمند کنیم و به فکر اشتغال آنها نیز باشیم تا در گام بعدی به جامعه و خانواده خود بازگردند.
به گزارش شهرآرانیوز، شهناز رمارم، در حاشیه مراسم آغاز عملیات احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادین متجاهر که با حضور استاندار خراسان رضوی، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد، فرماندار و شهردار و مدیران شهری برگزار شد، با بیان اینکه مشهدمقدس ویژگی‌های مختص خودش را در ایران و جهان دارد، اظهارکرد: با توجه به جایگاه این شهر، نگاه‌های ملی و بین‌المللی را به مشهد شاهد هستیم؛ لذا در شان شهری با مقیاس‌های اینچنینی نیست که شاهد معتاد متجاهر و مبتلا به آسیب‌های اجتماعی باشیم.

رمارم در ادامه گفت: از منظر شهرسازی، کالبد فیزیکی شهرها، تنها سیما و منظر شهری نیست؛ شهر موجوی زنده است که هویت و روح خود را از ساکنانش می‌گیرد.

وی با بیان اینکه معتادان متجاهر علاوه بر اینکه خودشان در عذاب هستند، سایر شهروندان را به زحمت می‌اندازند، افزود: برهمین اساس، مدیریت شهری مشهد وظیفه خود دانسته تا به پاکسازی این چهره نازیبا و معضل و آسیب اجتماعی از فضای شهر کمک کند که در وهله نخست مکانی را با کمک ستاد مبارزه با مواد مخدر و استانداری احداث خواهد کرد.

رمارم خاطرنشان کرد: در کنار درمان، نگهداری و نجات افراد از منجلاب اعتیاد، باید آن‌ها را توانمند کنیم و به فکر اشتغال آن‌ها نیز باشیم تا در گام بعدی به جامعه و خانواده خود بازگردند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.