صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 میزان سود بازپرداخت تسهیلات سهام عدالت اعلام شد

  • کد خبر: ۴۰۱۲۱
  • ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
  • ۱
سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت: اگر پرداخت وام حاصل از کارت اعتباری سهام عدالت بیش از یک ماه طول بکشد تبدیل به یک وام سه ساله با سود ۱۸ درصد می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین فهیمی سخنگوی آزادسازی سهام عدالت پس از جلسه شورای عالی بورس در جمع خبرنگاران در خصوص فروش سهام عدالت افراد به روش غیر مستقیم، گفت: با ورود سه استان قم، ایلام و خراسان جنوبی به بورس هم اکنون بیست میلیون از اشخاصی که روش مدیریت غیر مستقیم را انتخاب کرده بودند هم می‌توانند ۶۰ درصد سهام خود را برای فروش بگذارند. در جلسه امروز به بانک‌ها برای خرید مقطعی سهام اجازه داده شد.

 

او افزود: از ۱۰ خرداد تا به امروز بیش از هفت هزار و ۶۰۰ میلیون تومان دارایی سهام فروخته شده و وجوه آن به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شده است به طور طبیعی می‌توان گفت که فروش این سهام به صورت تدریجی صورت می‌گرفت. امروز طبق تصمیمی که در شورای عالی بورس گرفته شد از این به بعد قرار بر این است که این سهام به طور تجمیع شده و بلوکی در کارگزاری‌ها به فروش برسد.

 

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت تصریح کرد: وقتی یک دارایی در یک نماد بین چند کارگزاری توزیع می‌شد که امکان تجمیع آن‌ها وجود نداشت و زمان واریز سود حاصل از فروش به طول می‌انجامید، اما الان قرار است همه تقاضا‌ها جمع شود بعد به فروش برسانند.

آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در شهرآرانیوز بخوانید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
بهرام قیطاسی
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
چرا کمکم سهام عدالت من رو واریز می کنید