صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از آغاز عملیات پروژه پل سواره‌رو و جاده دسترسی محور ۴۵ متری سردخانه خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی با بیان این خبر اظهار کرد: با‌توجه‌به عرض کم معبر و مشکلات ترافیکی زیاد از جمله تصادفات منجر به فوت که به دلیل تردد تریلی‌های حمل بار از این منطقه شاهد آن بودیم، اجرای پروژه پل سواره و جاده دسترسی محور ۴۵ متری سردخانه در دستور کار قرار گرفت. بر این اساس فعالیت عمرانی پروژه پل سواره‌رو و جاده دسترسی محور سردخانه از چند روز گذشته و با زمان‌بندی یک‌ساله آغاز شده است.
 
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه پروژه در پایانه بار، حدفاصل جاده قدیم و جدید نیشابور از میدان کارآفرین تا اتصال به کنارگذر بزرگراه مشهد‌باغچه در حال اجراست، بیان کرد: جاده دسترسی به سردخانه با اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد تومان ازسوی سازمان عمران و با همکاری شهرداری منطقه ۷ اجرا خواهد شد.

کاظمی بیان کرد: این پروژه شامل بهسازی مسیل و بازگشایی کال طرق با عرض حدود ۴۰ متر، اجرای راه از میدان پایانه بار تا اتصال به کنارگذر اتوبان مشهد‌نیشابور به عرض حدود ۳۵ متر، ایجاد جداول انتقال آب سطحی، آیلند میانی و روسازی مسیر‌های رفت و برگشت و اجرای ۴ دهانه پل با طول ۸۰ متر است.


ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.