صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان فردوس‌ها شهرداری مشهد از همراهی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در پیگیری مصوبه سخت و زیان آوری مشاغل آرامستان‌ها خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل سازمان فردوس‌ها شهرداری مشهد از همراهی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در پیگیری مصوبه سخت و زیان آوری مشاغل آرامستان‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی افزود:در دیدار با دکترجمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ایشان ضمن تقدیر از زحمات پرسنل آرامستان‌ها و مدیریت ایام شیوع ویروس کرونا، مجموعه آرامستان‌های کشور را شایسته رسیدگی بیشتر دانست.


مهدوی دامغانی با اشاره به دیدار مدیر عامل سازمان فردوس‌ها شهرداری مشهد با معاون وزیر کشور، افزود:یکی از مطالب مطرح شده در این جلسه بحث سخت و زیان آوری مشاغل آرامستان‌ها بود که معاون وزیر کشور ضمن همراهی در پیگیری این مصوبه در شورای عالی حفاظت کار، بر شرایط سخت کاری در محیط آرامستان‌ها تاکید داشت.


مدیر عامل سازمان فردوس‌ها در خصوص تبدیل وضعیت پرسنل آرامستان‌ها گفت:این موضوع نیز با مساعدت و همراهی دکترجمالی نژاد در دستور کار جلسه بعدی اتحادیه آرامستان‌های کشور قرار گرفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.