صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ابتلای ۱۳ عضو یک خانواده در تربت جام به کرونا

  • کد خبر: ۴۶۹۷۶
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
رئیس ستاد کرونای شهرستان تربت جام از ابتلای ۱۳ عضو یک خانواده به ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی حمیدی در این باره گفت: وضعیت شهرستان خطرناک و نگران کننده است و اگر همین گونه پیش برود ظرفیتی برای پذیرش بیماران کرونایی نداریم.

حمیدی افزود: ویروس کرونا شوخی بردار نیست و ظرفیت بیمارستان سجادیه تربت جام تکمیل شده و مسئولان باید نظارت بیشتری داشته باشند و مردم هم برای رعایت نکات بهداشتی حساسیت بیشتری به خرج دهند.


روزانه یک نفر در تربت جام بر اثر کرونا فوت می‌کند

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام نیز گفت: از اول مهر هر شب یک بیمار کرونایی جان خود را از دست می‌دهد و هر بیماری که به بخش ویژه منتقل می‌شود احتمال زنده ماندنش خیلی ضعیف است.

محمد افکار با گلایه از مراجعه دیرهنگام همشهریان افزود: بیماران زمانی به ما مراجعه می‌کنند که دیگر کاری از دست ما بر نمی‌آید و مردم باید با کوچکترین علائم به بیمارستان مراجعه کنند تا مورد مداوا قرار گیرند.

وی ادامه داد: در کادر پزشکی کمبودی نداریم، ولی این کمبود در کادر پرستاری وجود دارد و کادر درمان هم با کمبود لباس گان مواجهند و هم خسته از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همشهریان هستند.

افکار گفت: براساس ماده چهار دستورالعمل ستاد مدیریت کرونا پذیرایی و توزیع نذورات در موکب‌ها ممنوع است.

معاون دانشکده علوم پزشکی تربت جام نیز در این خصوص گفت: از مجموع ۱۵۴۸ بیمارمبتلا به ویروس کرونا تاکنون ۱۳۰ نفر فوت شدند و هم اکنون ۴۴ بیمار کرونایی در بخش عفونی و ۱۷ بیمار بدحال در بخش ویژه بیمارستان سجادیه تربت جام بستری هستند.

محمد رحیمیان گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان برگزاری نماز جمعه و مجالس عزاداری و عروسی تا اطلاع ثانوی و تغییر وضعیت ممنوع است.
 
منبع:ایلنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.