صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: به علت عملیات عمرانی زیرگذر دوربرگردان شهید برونسی با هماهنگی با پلیس راهور، مسیر دسترسی به بولوار شهید برونسی از سمت میدان لادن با کاهش عرض همراه خواهد بود و از سمت بولوار گلدیس از ساعت ۱۶ مورخ ۲۸ مهرماه ۹۹ مسدود می‌باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجازی افزود: مسیر جایگزین جنوب به شمال برای خودرو‌های عبوری، بولوار شهید فکوری به سمت بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و میدان نمایشگاه است. با توجه به بررسی و بازدید به عمل آمده در وضع موجود، تعدادی از کاربری‌های مسکونی دارای دسترسی سواره رو به پارکینگ و کندرو بلوار شهید برونسی می‌باشند و در زمان عملیات عمرانی تندرو و کندرو در مسیر جنوب به شمال مسدود می‌گردد که در نتیجه دسترسی سواره کاربری‌های مسکونی حاشیه بزرگراه از معابر پشتیبان مرتبط با بولوار اقبال برقرار بوده و مشکلی از نظر قطع دسترسی سواره وجود نداشته است.

 

وی ادامه داد: اجرای محدودیت ترافیکی با توجه به شیوه نامه ایمنی ترافیک محیط کار برای پروژه‌های شهری، و نشریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صورت گرفته و اطلاع رسانی به شهروندان در فواصل مختلف و تامین روشنایی مناسب در اطراف کارگاه مد نظر قرار گرفته است.

 

حجازی در پایان ضمن تشکر از شهروندان بابت صبر و شکیبایی آن‌ها در طول پروژه‌های عمرانی، خاطر نشان کرد: دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی جهت کاهش بارترافیکی مسیر برگشت بولوار وکیل آباد و هدایت بخشی از ترافیک این بولوار به بلوار شهید برونسی در این بولوار در حال احداث است. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده دوربرگردان شهید برونسی ظرف ۸ ماه اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.