صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: انتظارمان از ادارات این است که درصد استفاده از ماسک به ۱۰۰ درصد برسد و کارمندی را نداشته باشیم که به هر دلیلی از ماسک استفاده نکند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن جعفری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه شهید رجایی همواره اخلاق کاری و مدیریت اسلامی را رعایت می‌کرد، گفت: هدف از برگزاری جشنواره شهید رجایی این است که همه ما به عنوان خادمان مردم از این شهید بزرگوار الگو بگیریم.

 

او با بیان اینکه خراسان رضوی در وضعیت قرمز از نظر کرونا قرار دارد، افزود: در آخرین جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان مصوب شد که در ۵ شهرستان نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، گناباد و کاشمر ۱۳ محدودیت جدیداز امروز به مدت یک هفته اعمال شود، چرا که این ۵ شهرستان وضعیت مناسبی ندارند، حتی اگر در سایر شهرستان‌ها هم شاهد وضعیت حاد باشیم این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: انتطار داریم که درصد استفاده از ماسک در ادارات ما به ۱۰۰ درصد برسد و کارمندی را نداشته باشیم که به هر دلیلی از ماسک استفاده نکند، معتقدیم که باید تمامی مواردی که به مردم گفته می‌شود اول باید توسط خودمان رعایت شود تا آن سخن در سطح جامعه هم اثرپذیر باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.