صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هواداران پرسپولیس از مدیران جدید این تیم توقع دارند از شجاع خلیل‌زاده که با وجود قرارداد با پرسپولیس به الریان پیوسته شکایت کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شجاع خلیل زاده با وجود تمام وعده‌ها و قول‌هایی که به هواداران و مسئولان باشگاه پرسپولیس داده‌بود، از این تیم به شکلی عجیب جدا شد و به الریان قطر پیوست. این بازیکن با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس تصمیم گرفت به شکلی غیرقانونی قراردادش را فسخ و راهی دوحه شود.

حالا همین مشاوره غلط باعث شده تا مدافع سابق پرسپولیس در مخمصه بدی گرفتار شود. او که فکر می کرد حق فسخ یک طرفه دارد، حالا متوجه شده که اگر پرسپولیس از او به فیفا شکایت کند، شرایط بدی برایش رقم خواهدخورد. از جریمه حدودا یک میلیون دلاری تا بسته شدن دو پنجره الریان و محرومیت 4 ماهه شجاع خلیل زاده!

همه این‌ها در کنار هم سبب شده تا شجاع خلیل زاده از طریق نزدیکانش به باشگاه اعلام کند حاضر است از جیب خود، مبلغی حدودا ۴۰۰ هزار دلاری به باشگاه تزریق کند تا پرسپولیسی‌ها بیخیال شکایت از او به فیفا شوند. نکته جالب اینکه مجددا پای ایجنت معروف در میان است و گفته می‌شود او رابط شجاع با یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس شده تا مبادا پرسپولیسی‌ها شکایت خود را به فیفا ببرند.

هواداران پرسپولیس که از اقدامات این ایجنت و جدایی نادری و خلیل‌زاده به شدت عصبانی هستند در فضای مجازی کمپینی برای شکایت از شجاع خلیل زاده به راه انداخته‌اند.

هواداران پرسپولیس از مدیر جدید پرسپولیس که به زودی از طرف وزارت ورزش و جوانان معرفی خواهدشد، توقع دارند که نخستین اقدامش، ثبت شکایت از شجاع خلیل زاده باشد. اگر پرسپولیس به فیفا شکایت کند و بتواند مبلغی حدودا ۱ میلیون دلاری را از آن خود کند، دغدغه سرخپوشان در خصوص شکایت گابریل کالدرون و بودیمیر هم حل خواهدشد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.