صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طعنه چیلاورت به مارادونا: افتخارات مسی بیشتر است!

  • کد خبر: ۴۹۵۷۳
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
دروازه‌بان افسانه‌ای پاراگوئه نسبت به انتقادات از مسی واکنش نشان داد و او را بهتر از مارادونا توصیف کرد‌.
به گزارش شهرآرانیوز، خوسه لوییس چیلاورت همیشه شفاف و قاطع افکارش را بیان می‌کند. اسطوره فوتبال پاراگوئه در رابطه با مقایسه لیونل مسی و مارادونا هیچ ابهامی نداشت و از ستاره بارسلونا تمجید کرد. دروازه‌بان بازنشسته گفت: مسی یک نابغه است و به سیاره دیگری تعلق دارد. بقیه ما اهل زمین هستیم و آن حقیقت دارد. زمانی که پدر لئو در باشگاه تیم نیو ولز اولد بویز و ریورپلاته را زد همه به او پشت کردند. سپس بارسلونا روی بازیکن جوان شراط بندی کرد و مسی در آنجا رشد کرد. خانواده و خود لئو تلاش کردند و او قدرتمند شد. مسی یک رهبر است.

چیلاورت افزود: اکنون می‌توانیم مقایسه را انجام دهیم. مارادونا یک درصد از چیز‌هایی که مهاجم بارسلونا برده را به دست نیاورده است؛ و در رابطه با توپ طلا؟ می‌گویند که لئو درکنارش بازیکنانی هپچون ژاوی ارناندس و آندرس اینیستا بازی می‌کردند. مسی یک نابغه است و بالاتر ار بقیه بازیکنان است. جامعه ما خیلی ناعادلانه است که هر چیزی را می‌گوید.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال اروگوئه در پایان اظهار کرد: خیلی‌ها تصور می‌کنند رهبری یعنی فریاد زدن و توهین کردن، اما خیلی‌ها آرام هستند و در رختکن و تمرینات صحبت می‌کنند. برای من این یعنی رهبر. عادلانه نیست که می‌گویند مسی نسبت به تیم ملی آرژانتین تعصب ندارد، چون قهرمان جهان نشده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.