صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار بینالود از رعایت ۹۰ درصدی محدودیت‌های جدید کرونایی در ۲ شهر طرقبه و شاندیز خبر داد.
گروه جامعه شهرآرانیوز | فرماندار بینالود از رعایت ۹۰ درصدی محدودیت‌های جدید کرونایی در ۲ شهر طرقبه و شاندیز خبر داد.

سیدحسن حسینی با اعلام این خبر افزود: پس از ابلاغ ستاد ملی کرونا مبنی‌بر تعطیلی مشاغل و اصناف غیرضروری از ساعت ۱۸ به‌مدت یک ماه، حوزه استحفاظی طرقبه و شاندیز نیز طبق دستور، این محدودیت‌ها را ابلاغ و اجرا کرد.

وی درباره ارائه خدمات غذایی از ساعت ۱۸ به بعد به‌صورت بیرون‌بر گفت: برای تهیه غذای بیرون‌بر مشکلی نخواهد بود و هر رستورانی که امکان ارسال غذا داشته باشد، می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد؛ در غیر این‌صورت اجازه پذیرایی در محل نخواهد داشت.

حسینی درباره میزان رعایت این دستورالعمل تصریح کرد: براساس آمار‌ها و بازدید‌های میدانی‌ای که از ساعت ۱۸ هر روز انجام می‌شود، خوشبخاته شاهد رعایت ۹۰ درصدی این محدودیت از سوی کسبه و صنوف مختلف در طرقبه و شاندیز هستیم.

وی در واکنش به فعالیت فروشگاه‌های بزرگ پوشاک در حاشیه بولوار امام رضا (ع) در طرقبه پس از پایان ساعت قانونی تأکید کرد: این امر مستلزم پیگیری خواهد بود و به فروشگاه‌های متخلف تذکر لازم داده خواهد شد تا بلافاصله کار را تعطیل کنند. این نکته را نیز اضافه کنم که تاکنون همکاری خوبی از سوی اصناف شاهد بوده و پلمب نداشته‌ایم.

حسینی درباره محدودیت‌های شدیدتر که دیروز رئیس جمهور در ستاد ملی کرونا اعلام کرد، گفت: طبق مصوباتی که ابلاغ شود، بلافاصله اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و مشکلی برای نظارت و بازرسی وجود نخواهد داشت.

فرماندار بینالود درباره منع تردد خودرو نیز تأکید کرد: هیچ محدودیتی برای ورود خودرو به طرقبه و شاندیز یا خروج از آن نداریم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.