صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سابق استقلال در اظهار نظری جدید در خصوص اینکه گفته می‌شود نادری برای سال نخست از استقلال رقم آنچنانی نمی گیرد، گفت: واقعا باید به این مرام درود فرستاد و مجسمه نادری را در میدان انقلاب نصب کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دعوا در اردوگاه استقلال تمامی ندارد، بلکه از ماجرایی به ماجرای دیگر منتقل می‌شود. شب گذشته احمد سعادتمند و خلیل زاده حسابی از خجالت یکدیگر درآمدند و حالا در فاصله کمتر از ۱۲ ساعت از آن مناظره جنجالی، سعادتمند صحبت‌های افشاگرانه جدیدی را مطرح کرده است که نشان می‌دهد این قصه سر دراز دارد و به این راحتی‌ها قرار نیست محمود فکری و شاگردانش در استقلال رنگ آرامش را به خود ببینند.

سعادتمند که مدعی است نقشی در افزایش قرارداد بازیکنان استقلال نداشته و اصلا رقم قرارداد آن‌ها بالا نرفته! با اشاره به قرارداد محمد نادری با استقلال اظهار کرد: هر قراردادی که من بستم و به نظرشان زیاد است را کنار قرارداد نادری بگذارند و مقایسه کنند.

وی افزود بالاترین قراردادی که من منعقد کردم، ۵.۵ میلیارد تومان بوده است و آن هم برای بازیکن ملی پوش در نظر گرفته شده است. قرار است برای نادری ۲۰۰ هزار دلار به باشگاه بلژیکی پرداخت شود که نزدیک ۶ میلیارد تومان می‌شود. قرار است این پول را خود نادری بدهد؟

مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه ممکن نیست نادری برای یک فصل به شکل رایگان بازی کند و پول باشگاه بلژیکی را از جیب بپردازد، گفت: واقعا باید به محمد نادری درود فرستاد و مجمسه‌اش را در میدان انقلاب تهران نصب کرد. اگر واقعا اینطوری باشد و بازیکن یک سال در یک تیم حضور داشته باشد در حالی که ممکن است مصدوم شود و رباط صلیبی پاره کند و ۶ میلیارد هم از جیب خودش بدهد، واقعا اتفاق بسیار جالبی است. ما قبل از انقلاب هم چنین بازیکنی نداشتیم و اگر این روند وجود داشته باشد، برویم چند بازیکن دیگر مثل نادری بگیریم و تیم را رایگان ببندیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.