صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر نظارت و بازرسی اصناف خراسان رضوی گفت: در بازرسی‌ از واحدهای صنفی شهر، با هرگونه ازدحام به‌واسطه برگزاری حراجی‌ها که باعث به‌خطر‌افتادن جان شهروندان می‌شد، برخورد کردیم.

طنین همتی|شهرآرانیوز، امیر دلدار، مدیر نظارت و بازرسی اصناف خراسان رضوی درباره برگزاری حراجی‌ها در واحدهای صنفی اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه مشهد از نظر کرونا وضعیت قرمز دارد و تجمع در بازار یکی از عوامل انتقال بیماری است با هرگونه ازدحام که ناشی از برگزاری حراجی‌ها و ارائه کالای باتخفیف باشد، برخورد می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: هر واحد صنفی که بخواهد حراج یا نمایشگاهی برگزار کند، باید به اتحادیه مربوط مراجعه کند و درخواست بدهد و کالاهایی را که مشمول تخفیف و حراجی می‌شود، اعلام کند. درنهایت نیز حراج یا نمایشگاه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود.


دلدار افزود: باتوجه‌به اینکه بیشتر این حراجی‌ها در اقلامی مثل پوشاک و کفش است و این رسته شغلی در گروه 2 قرار می‌گیرد، در 2 هفته آینده این واحدهای صنفی کامل تعطیل هستند.


مدیر نظارت و بازرسی اصناف خراسان رضوی درباره اینکه چه واحدهایی مشمول تعطیلی ۲ هفته پیش رو هستند، اعلام کرد: کلیات این طرح در ستاد ملی مبارزه با کرونا گفته شده است، اما جزئیات آن در مشهد و استان، فردا چهارشنبه در ستاد استانی مشخص خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رستم سحرخیز
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
من۴ماه سهام عدالت مو فروختم ولی خبری از پول نیست بانک ملی چرا واریزی نداره