صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ترکاشوند: نه استعفا داده ام نه برکنار شده ام!

  • کد خبر: ۵۰۷۷۳
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
محمد ترکاشوند با وجود برکناری از سرمربیگری تیم والیبال پیکان امروز به خانه والیبال رفت و نارایتی خود را از این حرکت پیکانی ها اعلام کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز،با وجود اینکه چند روزی است بحث تغییر سرمربی تیم والیبال پیکان وجود دارد و ما هم روز دوشنبه در مطلبی به آن اشاره کردیم و نوشتیم علیرضا طلوع کیان جانشین محمد ترکاشوند شده است بالاخره دیروز هم این خبر بر روی سایت باشگاه پیکان منتشر و سرمربیگری طلوع کیان به صورت رسمی شد، اما اتفاق جالب آنجا بود که امروز محمد ترکاشوند سرمربی قبلی پیکان به خانه والیبال رفت و گویا قصد داشت پیکان را مقابل سایپا هدایت کند، اما با برکناری خود و جانشینی طلوع کیان مواجه شد. ترکاشوند به رختکن پیکانی‌ها رفت و حرف هایش را با فریاد به بقیه زد!
محمد ترکاشوند درباره این اتفاق گفت: من نه استعفا داده ام نه بر کنار شده ام! حق من را خورده اند.
گویا مسئولان پیکان با ترکاشوند درباره برکناری اش صحبت نکرده بودند و اگر چه خود او قبلا در مصاحبه‌ای گفته بود به دلیل بیماری و توصیه پزشک احتمال دارد نتواند پیکانی‌ها را دیگر همراهی کند، اما از قرار معلوم کسی هنوز با او تماس نگرفته و درباره برکناری اش صحبت نکرده که ترکاشوند می‌گوید برکنار نشده است!
به هر حال پیکانی با هدایت علیرضا طلوع کیان مقابل سایپا به میدان رفتند و در نهایت هم با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند. حالا باید منتظر واکنش مدیران پیکان به گفته‌های ترکاشوند ماند و دید که چرا این اتفاقات رخ داده است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.