صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دفاع مقدس با تکیه بر اندیشه عاشورا به نتیجه رسید

  • کد خبر: ۵۱۲۵
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ️شنبه، ۳۰ شهریور امسال با عنوان روز گفت‌وگوی تمدن‌ها نامگذاری شده است. موضوع گفت‌وگوی تمدن‌ها برای نخستین بار در مقابل جنگ تمدن‌ها و توسط رئیس‌جمهور دولت اصلاحات مطرح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد درهفتاد و دومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی مشهد گفت: همان زمان دبیر کل سازمان ملل متحد سال ۲۰۰۱ را سال گفت وگوی تمدن‌ها نامگذاری کرد که به همین مناسبت در این روز در تقویم جمهوری اسلامی با این عنوان ثبت شد.
وی افزود: یکشنبه، ۳۱ شهریور نیز آغاز هفته دفاع مقدس است، اول شهریور ۵۹ بود که رژیم بعث عراق با حمایت غربی‌ها و به ویژه آمریکایی‌ها جنگ نابرابری را با هدف سرنگونی جمهوری اسلامی و تسخیر مناطق نفت‌خیز کشور آغاز کرد
به گفته وی، ایستادگی و مقاومت مهمترین عناصر دفاع مقدس بود تا یک ملت در مقابل همه دنیا با تکیه بر اندیشه عاشورا به نتیجه برسد.
وی خاطرنشان کرد: این عناصر همچنان نقش آفرینی می‌کند تا جایی که این روز‌ها که کشور درگیر تهدید‌های نظامی و اقتصادی آمریکا و دشمنان است، شاهد هستیم که آمریکا گام به گام عقب‌نشینی کند و ما در موضع اقتدار باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.