صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اگر یحیی گل محمدی در دو بازی آتی پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال به نتایج مناسب نرسد جایگاهش دراین باشگاه به شدت سست خواهد شد ومدیران این باشگاه به سمت برکناری او خواهند رفت.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، هرچند که پرسپولیس درفصل جاری به دلیل محرومیت ها و برخی جدایی ها به شدت تحت فشار بوده اما بدون شک اگر روند کند این تیم در لیگ بیستم با گل محمدی ادامه داشته باشد مدیرعامل جدید این باشگاه به سمت برکنار او پیش خواهد رفت. جعفر سمیعی که به تازگی سکان مدیریت سرخ ها را به دست گرفته از وضعیت این تیم در لیگ بیستم راضی نیست و طبق خبرهایی که از داخل باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد با گل محمدی رابطه چندان گرمی هم ندارد و از برخی سیاست های او ناراضی است.

سمیعی که تا قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا تلاش کرد حامی گل محمدی باشد حالا درحال ارزیابی گزینه هایی است تا اگر یحیی درپرسپولیس موفق نبود از آن ها در کادر آتی استفاده کند. از افشین قطبی و الکساندر نوری به عنوان گزینه های این باشگاه یاد می شود که حضور این دو تنها وابسته به نتایج یحیی نیست و باید شرایط کافی نیز برای آن ها فراهم شود.

بدون شک اگر یحیی از دو خان پیش رو که یکی بازی با سپاهان است ودیگری بازی با استقلال به سلامت عبور کند می تواند جایگاهش را دراین باشگاه سفت و محکم کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.