صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران گفت: واگذاری سهام شستا به بازنشستگان منتفی شد

به گزارش شهرآرانیوز، علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران گفت: واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی با مخالفت مواجه شده است و این اقدام منتفی شد.

 

وی درباره آخرین اخبار از واگذاری سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: پیشنهاد واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی به وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داده شد.

 

وی با اشاره به اینکه واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی با مخالفت مواجه و منتفی شد، گفت: متاسفانه به دلیل اینکه در سال ۸۳ اصلاح ساختار صورت گرفت مدیریت سازمان تامین اجتماعی به دست دولت افتاد به همین منظور دولت در این خصوص تصمیم گیری می‌کند.

 

دهقان‌کیا تصریح کرد: در سال ۸۶ نیز تغییرات نیز در ساختار تامین اجتماعی ایجاد شد که ساختار هیات امنا به این صورت شد که ۶ نماینده دولتی و ۳ نماینده کارگر، کارفرما و انجمن‌های صنفی باشند به همین دلیل اداره تامین اجتماعی عملا به دست دولت است و اجازه اجرای چنین طرح‌هایی را نمی‌دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحسین
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
اگه سهام شستا و10سال سنوات مشاغل سخت وزیان آور وقت حقوق بازنشستگان رابدهد پس از کجا این بیچارهای فلک زده که نه دنیا رادارند نه آخرت چیز بخورن
ناشناس
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
کی خبر خوش واسه مستمری بگیران تامین اجتماعی داشتید که این بار دومتان باشد؟
بازنشسته
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
دولت اگر راست میگه بدهکاریش رو به تامین اجتماعی بده نمیخواد برای تامین اجتماعی تصمیم بگیره این دولت که به فکر مردم نیست با اون برجامش
همه چیز قیمتش چند برابر شده یک چیزی هم از مردم طلبکار دولت بره به اون وعده هایی که به مردم داد عمل کنه باید ما بازنشسته ها ساکت ننشینیم و تجمع کنیم تا حقمونو از این دولت بی فکر بگیریم هرچه سکوت کردیم کافی.