صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هر دلار امروز (سه‌شنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۵۵۷ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۳۲۳ تومانی همراه‌شد. نرخ هر یورو نیز به ۲۹ هزار و ۷۹۴ تومان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، قیمت فروش یورو امروز با افزایش ۴۰۳ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته (دوشنبه) به ۲۹ هزار و ۷۲۴ تومان رسید.

 

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۲۲ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۹ هزار و ۱۳۵ تومان بود. همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۴ هزار و ۳۱۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۴ هزار و ۵۵۷ تومان است.

 

علاوه بر این، نرخ خرید یورو در این بازار ۲۹ هزار و ۴۹۹ تومان و نرخ فروش آن ۲۹ هزار و ۷۹۴ تومان اعلام شد.

 

براساس این گزارش در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (دوشنبه)، هر یورو به قیمت ۲۹ هزار و ۱۱۶ تومان و هر دلار ۲۴ هزار و ۳۷۹ تومان به فروش رسید.

 

همچنین در سامانه سنا روز کاری گذشته (دوشنبه)، حواله یورو به قیمت ۲۹ هزار و ۹۶ تومان معامله و همچنین حواله دلار به قیمت ۲۴ هزار و ۷۲ تومان فروخته شد.

 

بررسی رفتار فعالان بازار ارز در روز‌های اخیر نشان‌دهنده تردید و سرگردانی آنهاست به طوری که آن‌ها از تداوم رشد بهای ارز ناامید شده و چشم به ریزش قیمت‌ها دارند، به نظر می‌رسد که دلالان بازار ارز اکنون به پیشواز تحولات پیش رو رفته‌اند.


بیشتر بخوانید:قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۵ اسفند ماه ۹۹


منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.