صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

لحظه استرداد میلاد حاتمی از ترکیه به ایران توسط پلیس + فیلم

  • کد خبر: ۶۱۰۵۸
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
  • ۳
تصاویری از لحظه انتقال میلاد حاتمی از ترکیه به ایران را مشاهده می‌کنید، او یکی از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل ناجا (ایران) عصر سه‌شنبه در خصوص جزئیات این خبر گفت: به دنبال درخواست پلیس بین‌الملل ایران، اعلان قرمز علیه "میلاد حاتم آبادی فراهانی" صادر و پس از ردیابی و شناسایی در ترکیه دستگیر شد.

 

وی افزود: با تلاش‌های مؤثر به عمل آمده برای این متهم که از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود اعلان قرمز اینترپل صادر شد که در نتیجه اقدامات بین‌المللی انجام شده از سوی این پلیس منجر به بازداشت نامبرده و در نهایت استرداد وی به ایران شد.

 

سردار شیرزاد بیان داشت: موضوع شناسایی و بازداشت متهمان و در نهایت استرداد به کشور کماکان از سوی اداره تحقیقات جنایی این پلیس تحت پیگیری جدی قرار دارد.

 

وی در پایان اظهار داشت: با تلاش پلیس بین الملل ناجا متهم نامبرده را از کشور ترکیه تحویل گرفته شد و امروز تحویل مقامات قضائی گردید.

 

ویدئو | تصاویری از لحظات استرداد میلاد حاتمی از ترکیه

 
*گفته می‌شود این ویدئو که تحت عنوان لحظه استرداد میلاد حاتمی دست به دست میشه جعلی است و مربوط به بازداشت متهم در سیدنی استرالیاست.
 
 
شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا: میلاد حاتمی از مسیر سایت های قمار به کلاهبرداری و جرائم سازمانی می‌پرداخت. اغفال نوجوانان ۱۵ تا ۱۷ سال جرم اصلی حاتمی است.
 

علت استرداد میلاد حاتمی چه بود؟

 
 

اینجا ببینید:
 
 
 
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
برای چی فیلم دروغین میذارین؟ اینا اصلا پلیس ترکیه نیستن!حقش بود استرداد بشه،بنظرم کاردرستیه،ولی بازم میگم این فیلم جعلیه
علیرضا
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
ولی حقشه ادب شه اونایی که میگن حقش نیست اگه از خانواده خودتون قربانی میشد توسط اینطور افراد شیاد آیا بازم از چنین شخصیتی دفاع میکردین؟
ناشناس
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
هییییی