صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: مراسم تحویل سال با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی برگزار می‌شود و در این راستا علاوه بر فعالیت ۶ پایگاه ثابت فوریت‌های پزشکی، ۳۰ پایگاه سیار در روز ۳۰ اسفندماه در تمام مبادی ورودی و خروجی حرم مطهر و حریم اماکن متبرکه مستقر است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر ناصر سرگلزایی افزود: همچنین ۳۰ دستگاه آمبولانس هم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، هلال احمر و بهداری سپاه شمال شرق کشور آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

 

وی ادامه داد: تجهیز ویژه پایگاه فوریت‌های پزشکی باب الرضا (ع) و هماهنگی برای تسهیل پذیرش بیماران اعزامی از حرم مطهر به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد، از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

 

مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: نیرو‌های فوریت‌های پزشکی این مؤسسه در تمامی مبادی ورودی و رواق‌های حرم مطهر حضور دارند و آمبولانس‌های امدادی نیز در پارکینگ‌های زیرگذر، مستقر است تا در شرایط نیاز، به کارگیری شود.

 

سرگلزایی از دارالشفای امام رضا (ع) به عنوان «مرکز سطح ۲ مقابله با کرونا» نام برد و افزود: با استقرار کمیته‌ای شبانه‌روزی متشکل از پزشک، پرستار و همچنین استقرار آمبولانس، بررسی اولیه بیماران مشکوک مبتلا به کرونا از جمله آزمایش خون و رادیوگرافی از قفسه سینه در این مرکز درمانی انجام شده و در صورت نیاز بیمار توسط آمبولانس دارالشفا به بیمارستان مربوطه اعزام می‌شود.

 

وی با تأکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در حرم مطهر رضوی ادامه داد: مرکز فوریت‌های پزشکی مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از طریق شماره تماس ۳۲۰۰۲۴۲۴، در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به بیماران اورژانسی اماکن متبرکه رضوی در ایام نوروز است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.