صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا باعث نشده تا سازمان لیگ پیشنهاد لغو بازی این تیم مقابل پیکان را بپذیرد چراکه تعداد کرونایی‌های استقلال به حد نصاب نرسیده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، درحالی که طبق قانونی که از ابتدای روز‌های شیوع ویروس کرونا گذاشته شد، تنها تیم‌هایی که بیش از ۸ بازیکن کرونایی داشته باشند می‌توانند درخواست به لغو بازی‌های رسمی خود در لیگ برتر دهند، اما باشگاه استقلال در روز‌های گذشته درتلاش بود بازی با پیکان را که قرار است ۱۴ فروردین ماه برگزار شود را به دلیل ابتلای برخی بازیکنان خود به تعویق بیندازد. این تلاش، اما هیچ نتیجه‌ای تا به امروز برای باشگاه استقلال به همراه نداشته، چون تعداد بازیکنانی که دراین باشگاه به کرونا مبتلا شده اند به عدد ۸ نمی‌رسد و طبق قوانین تیم‌ها باید در چنین شرایطی مقابل حریفان خود قرار گرفته و بازی‌ها را ادامه دهد.

تنها مسئله استقلال، اما هم زمان شدن بیماری دو دروازه‌بان خود است که نگرانی‌ها را در اردوی این تیم افزایش داده است. با این حال، اما سازمان لیگ به مسئولان باشگاه استقلال پیغام داده تحت هیچ شرایطی قادر به لغو یا تعویق برنامه بازی‌های پیش رو نیست و استقلال باید طبق برنامه در تاریخ اعلام شده مقابل پیکان قرار بگیرد و دیدار خود را با این تیم برگزار کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
اگرتیم خاص بود قانون کل فوتبال را بہم می ریختند وہزاران توجیہ میکردند