صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انفجار مجتمع مسکونی در اهواز+ فیلم

  • کد خبر: ۶۲۴۳۹
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدومیت سه نفر در حادثه انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در کیان‌آباد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدومیت سه نفر در حادثه انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در کیان‌آباد خبر داد.

 

 

ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۰ امروز (۸ فروردین‌ماه) با تماس تلفنی شهروندی به سامانه ۱۲۵ سازمان، انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در خیابان ۲۸ غربی منطقه کیان‌آباد اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان سریعا از شش ایستگاه آتش‌نشانی شش خودروی اطفای حریق و چهار خودروی پیشرو امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: در این حادثه، انفجار گاز منجر به حریق و ریزش قسمتی از طبقه چهارم مجتمع مسکونی چهار طبقه شد و به چند واحد مسکونی همجوار نیز خسارت وارد شد.

وی افزود: یک گروه از آتش‌نشانان با مجهز کردن خود به تجهیزات انفرادی سریعا وارد مجتمع مسکونی شدند و ۴۳ نفر از ساکنین مجتمع را از میان دود غلیظ خارج کردند و همزمان، گروه دیگر آتش‌نشانان با تجهیزات خاموش‌کننده، شعله‌های حریق را مهار کردند.

قنبری گفت: این حادثه منجر به مصدومیت سه نفر شد که به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.