صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم بسکتبال نفت آبادان اولین بازی نیمه نهایی را مقابل مهرام واگذار کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان پس از شکست برابر مهرام در بازی نخست سری نیمه‌نهایی گفت: برای ما بازی خوبی نبود و نتوانستم بازیکنانم را آماده این بازی بکنم. اصلا تمرکز نداشتیم و در پرتاب‌ها خیلی ضعیف عمل کردیم. آمار پرتاب‌های مان ضعیف بود که نشان از بی تمرکزی بازیکنان بود که مقصرش خودم هستم و نتوانستم بازیکنان را برای این بازی آماده کنم.
او درباره حریف هم گفت: مهرام روز فوق‌العاده‌ای در پرتاب‌هایش داشت. فکر می‌کنم ۳ پرتاب ۳ امتیازی با کمک شیشه خوردیم که در مسابقات این فصل خیلی بعید است و تا امروز نبوده، همه پرتاب‌های شان به ثمر می‌نشست و این کار را برای ما سخت کرد.
سامری درباره نحوه قضاوت این دیدار هم گفت: ما تیم معترض نبودیم. از ابتدا سعی کردیم با داوران همکاری کنیم. نیمکت مقابل اعتراض کرد و باعث شد ما دو تکنیکال بگیریم. نیمه دوم روند خوبی بود، اما نیمه اول کادر حریف معترض بود و ما تکنیکال گرفتیم. چون بازی پخش مستقیم بود و همه دیدند می‌گویم که آن‌ها اعتراض کردند و فنی‌اش را ما گرفتیم
او درباره بازی دوم هم گفت: برای بازی بعد باید کار‌های روحی روانی انجام دهیم و با تمرکز بهتر حاضر شویم. هنوز تمام نشده و مطمئن باشید بازی‌های بهتری از ما می‌بینید.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.