صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون سیاسی وزیر خارجه گفت: همکاری‌های ما و آژانس در زمینه‌هایی همچون راستی آزمایی، کمک‌های فناورانه آژانس و سایر موضوعات ادامه پیداخواهد کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه پس از دیدار با رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و در جمع خبرنگاران گفت: ملاقات خوبی را با آقای گروسی داشتم و این دیدار برای هماهنگی بیشتر ما با آژانس انجام شد تا در هنگام لزوم نقش خود را ایفا کند. پس از جمع بندی مذاکرات کمیسیون مشترک وظایفی هم برای آژانس بین المللی انرژی اتمی تعیین خواهد شد.

وی ادامه داد: لازم است تا آژانس وظایف مشخص شده در مذاکرات کمیسیون مشترک برجام را انجام دهد و باید مدیر کل آژانس در جریان این مذاکرات قرار می‌گرفت. در این مذاکرات درباره سایر موضوعات و برخی سوالات باقیمانده از قدیم بین ایران و آژانس نیز بحث و گفتگو شد.

معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان اظهار کرد: تعامل میان ایران و آژانس درباره موضوعات مورد اختلاف و سوالاتی که وجود دارد ادامه پیدا خواهد کرد و اطمینان داریم در یک تعامل سازنده و با حسن نیت می‌توان مسائل موجود برای همیشه حل و فصل شود.

وی در پایان یادآور شد: همکاری‌های ما و آژانس در زمینه‌هایی همچون راستی آزمایی، کمک‌های فناورانه آژانس و سایر موضوعات نیز ادامه پیداخواهد کرد.


 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.