صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی

  • کد خبر: ۶۳۸۱۰
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری امروز بیشتر مناطق خراسان رضوی به ویژه نواحی مرکزی و غربی استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی اثمری افزود: این بارش‌ها که تا روز جمعه به طور متناوب در خراسان رضوی ادامه دارد فردا سه شنبه بیشتر مناطق جنوبی استان را در بر می‌گیرد.


وی اضافه کرد: شب گذشته بارش‌های رگباری و پراکنده در شهرستان کلات خراسان رضوی گزارش شده است.


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بروز خسارت بر اثر وزش باد شدید، ایجاد آبگرفتگی و روان‌آب به ویژه در نیمه شمالی استان با توجه به بارش‌های رگباری به ویژه در روز‌های دوشنبه و پنجشنبه هفته جاری در استان پیش بینی شده است.


اثمری افزود:بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۵ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به دیروز سه درجه کاهش دارد و تا پایان هفته تغییر محسوسی نخواهد داشت و کمینه دمای هوای مشهد امشب ۱۱ درجه پیش‌بینی شده است که نسبت به دیشب ۲ درجه کاهش دارد.


وی ادامه داد: چناران با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان جغتای با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.