صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت: دو بانک بزرگ کشور یعنی بانک‌های ملی و تجارت در حال ارائه تسهیلات به مشمولان سهام عدالت هستند و مشمولان معادل ۵۰ درصد از ارزش روز سهام خود می‌توانند کارت اعتباری دریافت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، «حسین فهیمی» درباره آخرین جزییات اعطای کارت اعتباری سهام عدالت اظهار داشت: اکنون دو بانک بزرگ کشور یعنی ملی و تجارت در حال ارائه تسهیلات هستند و مشمولان سهام عدالت که در این بانک‌ها شماره حساب دارند و جزو مشتریان ادن بانک‌ها هستند می‌توانند با مراجعه به آن‌ها درخواست کارت اعتباری کنند.

وی گفت: مشمولان سهام عدالت معادل نیمی از ارزش روز سهام عدالت می‌توانند کارت اعتباری دریافت کنند.

در هفته‌ای که گذشت مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده بود: اعطای کارت اعتباری دو بخش دارد، بخش نخست آن ایجاد زیرساخت برای امکان توثیق این سهام به‌صورت مکانیزه است که تاکنون این امکان فراهم شده و بانک‌ها می‌توانند سهام عدالت افراد را وثیقه بانک بگیرند.

فهیمی اظهار داشت: بخش دیگر مربوط به تامین اعتبار برای کارت اعتباری است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: کسانی که بخشی از سهام عدالت خود را فروخته‌اند کارت اعتباری به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد و از ۴۹ میلیون نفر سهام عدالت حدود ۳.۲ میلیون نفر که بخشی از سهام خود را فروخته‌اند، قادر به اخذ کارت اعتباری نیستند.

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت اضافه‌کرد: کارت‌های اعتباری تا یک ماه بدون سود خواهد بود و بیش از یک ماه تبدیل به وام سه ساله با سود ۱۸ درصد می‌شود که دارندگان کارت اعتباری می‌توانند از پایانه‌های فروش تعیین شده استفاده کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
این چه وامی که حتما باید از فروشگاهی که اونا میگن خرید کنیم شاید ما میخوایم بدهی یامون بدیم یا هزارتا کاره دیگه بکنیم. همش شرط .همش رابطه . از این جیب به اون جیبه!
داود نصیرنیای
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
من‌برای کارت اعتباری سهام عدالت به بانک ملی مراجعه کردم درتاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰گفتن نه چنین خبری نیست شما ومارو سرکارگذاشتن حالا مابایدچکارکنیم چرا کسی پاسخگو نیست