صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی از متفاوت‌بودن ضیافت همدلی رمضان امسال با پویش‌های همدلی در سال‌های گذشته خبر داد.
گروه جامعه شهرآرانیوز | معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی از متفاوت‌بودن ضیافت همدلی رمضان امسال با پویش‌های همدلی در سال‌های گذشته خبر داد.

حمیده محدث با اعلام این خبر افزود: امسال براساس توانمندی‌های مؤسسه‌های خیریه، به مشارکت گسترده امیدواریم و مطمئنیم که مؤسسه‌ها و مراکز خیریه زیر پوشش و نظارت سازمان بهزیستی، به مسئولیت اجتماعی خودشان عمل خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما همیشه از الطاف و نیات پاک نیکوکاران برخوردار بوده‌ایم و در سال‌های گذشته خیران استان اقدامات افتخارآمیزی را در کارنامه تاریخ نیکان کشور ثبت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: نیکوکاران خراسان رضوی همیشه نیاتشان را به پنجره فولاد آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) گره می‌زنند و به همین دلیل، استعانت از محضر آن امام رئوف، توانمندان ما را سخاوتمندتر می‌کند و دست‌ودلشان را در یاری‌رساندن به نیازمندان بازتر می‌کند.

محدث گفت: امسال مفتخریم که سازمان بهزیستی، ضیافت همدلی را به‌نام مؤسسه‌های خیریه پیوند زده و در این ماه مبارک، از هیبت این بزرگواران برای حفظ کرامت و عزت مددجویان و نیازمندان استمداد جسته است.
وی در پایان گفت: امیدواریم نیکوکارانی که در مؤسسه‌های خیریه زیر نظارت بهزیستی هستند، شایستگی و همت والای خود را یک‌بار دیگر به رخ همه نیکان کشور بکشانند و آبروی مددجویانمان را با سخاوتمندی و بزرگواری‌شان بخرند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی گفت: ماه مبارک فرصتی است تا دِینمان را به نیازمندان ادا کنیم و شکرانه قبول عباداتمان را به درگاه حضرت بپردازیم. باشد که دعای نیازمندان و کم‌توانان توشه راه آخرتمان باشد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.