صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با تأکید بر برخورد قاطعانه با جرائم خشن که نظم و امنیت عمومی را خدشه‌دار می‌کنند، گفت: تاکنون ۷ مالباخته از سارقان موتورسواری که اخیراً در مشهد دستگیر شدند، شکایت کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل رحمانی با اشاره به حادثه تیراندازی به یک سارق موتورسوار اظهار کرد: قطعاً با جرائم خشن که نظم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کند برخورد قانونی خواهد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به انتشار تصاویری از حادثه تیراندازی به سمت یک دستگاه موتورسیکلت در فضای مجازی در روز‌های اخیر افزود: این تصاویر مربوط به جریان تعقیب قانونی نیرو‌های ضابط بسیج است که شاهد نشر آن در فضای مجازی هستیم.

وی ادامه داد: با عنایت به وصول اخبار متعدد مبنی بر وقوع سرقت‌های به عنف و تهدید با سلاح، کیف‌زنی و موبایل قاپی در محدوده قاسم‌آباد و اطراف آن دستور مقتضی به ضابطین عام و خاص جهت شناسایی افراد دخیل در ماجرا داده شد که در یک اقدام عملیاتی، ضابطین بسیج متوجه سرقت به عنف از نوجوان ۱۷ ساله توسط دو نفر راکب و سرنشین موتورسیکلت آپاچی شده و اقدام به تعقیب و گریز نموده و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح با شلیک گلوله نسبت به توقف دو نفر موتورسیکلت‌سوار که مرتکب جرم شده بودند، اقدام می‌شود.

سرپرست دادسرای ناحیه ۶ مشهد یادآور شد: جرم روی‌داده مشهود بوده و گزارش آن به مرجع قضایی ارسال و دستورات لازم قضایی نیز صادرشده و پرونده در حال طی مراحل تحقیقات مقدماتی است.

رحمانی خاطرنشان کرد: پس از انجام شناسایی سارقان؛ ۷ نفر از مالباختگان از راکبان موتورسیکلت شکایت کرده‌اند.

وی ابراز کرد: اقدامات انجام‌شده از سوی ضابطین بسیج در چارچوب موازین قانونی بوده و بررسی‌ها نشان می‌دهد در این جریان، مقررات به‌کارگیری سلاح رعایت شده است.

گفتنی است؛ پس از این رویداد یکی از متهمان تحت مراقبت‌های پزشکی بوده و متهم دیگر برای ادامه تحقیقات در اختیار نیروی انتظامی قرارگرفته و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
 
 
منبع:فارس
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.