صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیش‌بینی قیمت طلا فردا سه‌شنبه۲۱ اردیبهشت

  • کد خبر: ۶۶۷۵۷
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
با وجود کاهش قیمت جهانی طلا، سکه و طلا در بازار امروز تحت تاثیر افزایش قیمت دلار، گران شد. با توجه به افزایش تقاضا در بازار طلا پیش‌بینی می‌‌شود که قیمت‌ها فردا نیز اندکی گران شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز طلا و سکه در بازار ایران تحت تاثیر افزایش قیمت دلار گران شد اما در بازارهای جهانی بهای هر اونس طلا روند معکوس داشت و با ۳۱ دلار کاهش با قیمت یک هزار و ۸۴۰ دلار معامله شد.

 

محمد کشتی‌آرای  نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به تاثیر قیمت دلار بر افزایش بهای طلا به تجارت‌نیوز گفت: علاوه بر افزایش قیمت دلار دوباره تقاضا برای خرید طلا و سکه در بازار زیاد شده است و همین افزایش تقاضا حباب سکه را به ۴۵۰ هزار تومان رساند.

 

او همچنین گفت: بعد از سه هفته تعطیلی واحدهای صنفی و کاهش بهای اونس طلا در بازار جهان انتظار افزایش قیمت طلا را نداشتیم اما امروز به یکباره خریدار در بازار زیاد و باعث گرانی طلا و سکه شد.

 

کشتی‌آرای همچنین با اشاره به افزایش تقاضا در بازار طلا پیش‌بینی می‌کند که قیمت‌ها فردا اندکی گران شود.

 

گفتنی است در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با ۲۸ هزار تومان افزایش به ۹۶۸ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با ۴۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه هم با ۲۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

 

ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. بهای سکه یک گرمی ۲۰۰ هزار تومان بالا رفت و با قیمت دو میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.