صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در میان والیبال بازان طراز اول کشورمان فرهاد ظریف یک پرسپولیسی تمام عیار است و می‌گوید: از بچگی پرسپولیس را دوست داشتم و چه این تیم ببازد و چه برنده از میدان خارج شود پرسپولیس برای من پرسپولیس است. دربی هم مسابقه‌ای است که برنده و بازنده دارد، ولی تیم محبوب من پرسپولیس است و برای بازیکنان استقلال هم احترام قائل هستم.
ظریف که دیگر در صحنه بازیگری حضور ندارد درباره اقدام اخیر آلکنو مبنی بر حذف چند بازیکن جوان از تیم ملی می‌گوید: وقتی فردی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنیم حق نداریم نظر خودمان را بر او تحمیل کنیم، می‌توانستیم با نشست کارشناسان بازیکنان را بدون حضور مربی انتخاب کنیم. آلکنو طرز تفکر و سیستم خاص خودش را دارد و حق هم دارد که مهره‌های دلخواه خودش را در ترکیب قرار دهد اتفاقا من با اقدام سرمربی تیم ملی موافق هستم چرا که هیچ بازیکنی نباید در تیم ملی خودش را ثابت و همیشگی بداند.
ظریف در ادامه می‌گوید: برخی از این بازیکنان جوان خیلی زود به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و باید بدانند که اگر تلاش نکنند خط خواهند خورد. من با این طرز تفکر که حذف بازیکنان جوان باعث دلسردی آن‌ها می‌شود موافق نیستم، برای رسیدن به تیم ملی باید شکست و پیروزی را تجربه کرد.
لیبروی سابق تیم ملی درباره لیبرو‌های حاضر در اردوی تیم ملی هم می‌گوید: خوشبختانه ما در پست لیبرویی هیچ مشکلی نداریم، سوای مرندی و حضرت پور که خیلی هم خوب هستند یک پدیده به نام آرمان صالحی هم خودش را به خوبی نشان داده و پشتوانه بسیار مطلوبی برای بازیکنان این پست خواهد بود.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.