صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل شیمیدر قم با رد هرگونه به گفته او «شایعه سازی علیه شیمیدر»، ورود این تیم به نقل و انتقالات بسکتبال را آگاهانه و منطقی ارزیابی کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه شیمیدر قم در واکنش به برخی اخبار در مورد نقل و انتقالات بسکتبال گفت: ما طبق وعده‌ای که داده بودیم بلافاصله در پایان مسابقات فصل پیش، برنامه‌ریزی و هدفگذاری برای فصل جاری را اعلام کردیم. ورود به نقل و انتقالات بسکتبال در راستای برنامه‌ریزی صورت گرفته است که به خوبی پیش می‌رود.
او ادامه داد: اینکه می‌گویند شیمیدر با فهرست بلند بالایی از بازیکنان فصل پیش تیم شهرداری گرگان به بازار نقل و انتقالات وارد شد حاشیه‌سازی بوده و در دخالت داشتن آن دست بعضی‌ها بیشتر از همه پیداست.
درغوکاسیان با اشاره به نقل و انتقالات سال‌های پیشین گفت:امیر صدیقی، محمد جمشیدی، اشکان جعفری، کیوان ریاعی و مایک رستم‌پور، بازیکنانی بودند که در این سال‌ها از شیمیدر به گرگان رفتند. شهرداری با ۴ بازیکن فصل گذشته شیمیدر بسته شده بود.
او در پایان گفت: هنوز بازیکنی از شهرداری به شیمیدر ملحق نشده است و در پایان این مرحله از برنامه‌ریزی باشگاه، حتماً اسامی بازیکنان جدید را به طور شفاف اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.