صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سهام عدالت با ۵۷ هزار تومان تغییر نسبت به روز سه شنبه به ۱۰ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، در پایان معاملات بازار سهام در روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ که با افت ۰٫۷۶ درصدی شاخص کل بورس همراه بود، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با افتی ۰٫۵۵ درصدی به ۱۰ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان رسید.

با این حساب ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت به حدود شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. بر این اساس ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی هم در پایان این هفته به حدود ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. در روز‌های اخیر رشد نماد‌های بانکی در بورس موجب شده تا ارزش سهام عدالت کمی نسبت به هفته گذشته افزایش پیدا کند.

ارزش سهام عدالت در حالی در محدوده ۱۰ میلیون تومانی قرار دارد که بیش از یک سال از آزادسازی آن می‌گذرد و هنوز بسیاری از سهامداران موفق به فروش ۶۰ درصد قابل فروش نشده‌اند. این در حالی است که بسیاری از دارندگان سهام عدالت در مردادماه و در اوج قیمتی این سهام اقدام به فروش کرده بودند، اما افت شدید شاخص کل بورس، و به تبع آن کاهش ارزش سهام عدالت، دارایی ان‌ها را تقریبا نصف کرده است.

آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در شهرآرانیوز بخوانید

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خواه
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
چرا فروش را شروع نمیکنید ماهشت ماه است سی درصد دوم رافروختیم ومنتظر پول هستیم ترابخدا ‌پیگیری کنید هرروز میگویید این عدد قابل فروش با حلوا حلوا دهن شیرین نمشود