صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 فرج کمیجانی از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرج کمیجانی (مدیر هماهنگی و سخنگوی کارگروه ٣١ نفره) گفت: طی یک نشست خصوصی با محمدباقر نوبخت در خصوص مطالبات بر حق بازنشستگان و فرهنگیان مواردی را به بحث گذاشتیم که مقرر شد لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پیگیری جدی نوبخت در سریعترین زمان ممکن بدون نوبت در دستور کار هیات وزیران قرار گیرد و بلافاصله مصوبه با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

در عین حال، در خصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ١٣٩٩ صحبت و مقرر شد در همین هفته به اتفاق تعدادی از این عزیزان با معاونین سازمان برنامه و بودجه تشکیل گردد و برای پرداخت سریعتر اتخاذ تصمیم شود. در خصوص فوق العاده ویژه همکاران فرهنگی بحث‌های بسیار جدی مطرح و در نهایت قرار شد به اتفاق جمعی از فرهنگیان برای پیگیری این امر مهم اقدام نماییم که این جلسه در هفته آینده در محل سازمان تشکیل خواهد شد و امیدوارم بتوانیم با کمک همکاران این موضوع را به نتیجه برسانیم.

وی تاکید کرد: حتما با اراده نوبخت و قول مساعد او، لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان در همین دولت به نتیجه خواهد رسید و اصلا جای نگرانی ندارد.

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
روح اله اسدی پور
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
حقوق بازنشستگان کمه خیلی کمه ، چه همسان سازی!!!!
مهراب
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
اصلا عجله نکنید با حوصله مگر چه خبره.همسان سازی هم با گذشت زمان خود به خود درست میشه.فوقش فشار به زندگی بازنشسته ها میاد.چشمشون کور بازنشسته نمی شدن.
ناشناس
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
شما حقوق بازنشسترو پرداخت نمیکنین پاداش پیشکش .تاریخ واریز زدین ولی واریز نکردین