صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همایش تکریم جانبازان شیمیایی با حضور بیش از ۲۵۰ جانباز کشور، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار خراسان رضوی روز سه‌شنبه در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دبیر این همایش گفت: این همایش نخستین مراسم تجلیل از جانبازان شیمیایی در کشور است که با این کیفیت برگزار می‌شود.

سید کمال لوح موسوی افزود: این همایش مدت سه روز در مشهد ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مصدومان شیمیایی بنیاد شهید و امورایثارگران کشور نیز گفت: هم اکنون بیش از ۶۷ هزار جانباز شیمیایی در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود هزار و ۵۰۰ نفر زن هستند.

سعید عطاری افزود: این تعداد جانباز شیمیایی که در کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امورایثارگران در سه رده شدید، متوسط و خفیف شناسایی و تقسیم بندی شده‌اند، هر یک با توجه به وضعیت خود امکانات و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

براساس اعلام مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امورایثارگران، این همایش به همت معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و با همکاری انجمن حمایت از مصدومان شیمیایی، مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر، آستان قدس رضوی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی به مناسبت روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی برگزار شده است.

هشتم تیرماه در تقویم کشور به عنوان روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.