صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ دسته‌اول، ۵ تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، نتایجی که در بازی‌های این هفته لیگ‌یک رقم خورد، رقابت بر سر صعود را از مربع مدعیان خارج کرد و حالا ۵ تیم شانس صعود دارند. تا قبل از شروع بازی‌های این هفته، هوادار و بادران، هر کدام ۵۴‌امتیاز داشتند و پیروزی در بازی‌های این هفته آن‌ها را پنجاه‌وهفت‌امتیازی می‌کرد، اما قشقایی در شیراز و فجرسپاسی در تهران، ۲ تیم صدر‌جدولی را بردند تا شرایط جدول دستخوش تغییر شود.

 

با این نتایج حالا فجرسپاسی با ۵۴‌امتیاز و تفاضل گل‌۱۴، صدرنشین است، هوادار با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل‌۱۳ در رده دوم قرار دارد و بادران با ۵۴‌امتیاز و تفاضل گل‌۱۰، تیم سوم جدول است. پایین‌تر از این ۳ تیم، شاهین بوشهر با ۵۳ و مس کرمان با ۵۲‌امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند. فجرسپاسی با شاهین بوشهر در شیراز و هفته آخر هم با گل‌ریحان حذف‌شده در کرج بازی می‌کند.

 

فجرسپاسی اگر بوشهر را شکست بدهد، با توجه به تفاضل گل بهتر و بازی هفته آخرش شانس خوبی برای لیگ‌برتری‌شدن دارد. هوادار با مس در کرمان بازی دارد و در هفته پایانی هم میزبان شهرداری آستارا‌ست. بازی با مس برای هوادار حکم فینال را دارد. این تیم باید مس را ببرد و امیدوار باشد بازی شیرازی‌ها و بوشهری‌ها مساوی به پایان برسد تا دوباره صدر جدول را پس بگیرد. هوادار اگر هر ۲ بازی آخرش را ببرد، بدون، اما و‌اگر لیگ‌برتری است. بادران با رایکا در تهران و ملوان در انزلی بازی می‌کند و وضعیتش از ۲ تیم دیگر بهتر است و اگر هر ۶‌امتیاز را بگیرد، به احتمال زیاد صعود خواهد کرد.


شاهین بوشهر با فجرسپاسی در شیراز و استقلال ملاثانی در بوشهر بازی دارد. شاهین اگر فجرسپاسی را ببرد، پنجاه‌وشش‌امتیازی می‌شود و فقط کافی است یکی از ۲ تیم بادران و هوادار نیز امتیاز از دست بدهند تا آن‌ها بازگشت به لیگ برتر را جشن بگیرند.
مس کرمان با هوادار در خانه و با استقلال خوزستان در اهواز بازی دارد. مس باید هر ۲ بازی را ببرد و پنجاه‌وهشت امتیازی شود و منتظر لغزش تیم‌های بالاتر از خود بماند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.